Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 20.12.2005, 23:15
BJ40:n Avatar
BJ40 BJ40 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 05.11.03
Sijainti: Hausjärvi, Finland.
Viestit: 288
Perusasetus

No toi selittää...kun on kerran ajeltukin sillä.
Tais muuten teillä mennä siinä samassa rytäkässä toinen astinlautakin...eikö? JA sitä samaista turvetta taitaa putoilla tuolta alustasta vieläkin.

No nyt se makoilee täällä Ryttylässä tallissa odottelemassa motivaatiopuuskaa.

Eiköhän se liikenteessä ole ensi keväänä. Loppujen lopuksi ei niinkään pahasti mätä kun voi olettaa, toi mun 77 oli huomattavasti huonompi pelleiltään.



Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Optiman herätys Micco Tekniikka & Jutustelu 22 01.09.2009 23:59
M: Swamp Jumper projekti.....ehkä! Jare O/M/V Ajoneuvot 19 11.02.2008 22:16
veneilijät herätys mettäsika Chit-Chat 9 09.08.2007 17:37
AMC miehet herätys chief Tekniikka & Jutustelu 30 17.01.2007 20:54
Swamp Jumperin eloon herättäminen??? Jare Tekniikka & Jutustelu 28 02.12.2004 11:03


Sivu luotu: 18:03 (GMT +2).