![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#11
|
||||
|
||||
|
No toi selittää...kun on kerran ajeltukin sillä.
Tais muuten teillä mennä siinä samassa rytäkässä toinen astinlautakin...eikö? JA sitä samaista turvetta taitaa putoilla tuolta alustasta vieläkin. No nyt se makoilee täällä Ryttylässä tallissa odottelemassa motivaatiopuuskaa. Eiköhän se liikenteessä ole ensi keväänä. Loppujen lopuksi ei niinkään pahasti mätä kun voi olettaa, toi mun 77 oli huomattavasti huonompi pelleiltään. |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Optiman herätys | Micco | Tekniikka & Jutustelu | 22 | 01.09.2009 23:59 |
| M: Swamp Jumper projekti.....ehkä! | Jare | O/M/V Ajoneuvot | 19 | 11.02.2008 22:16 |
| veneilijät herätys | mettäsika | Chit-Chat | 9 | 09.08.2007 17:37 |
| AMC miehet herätys | chief | Tekniikka & Jutustelu | 30 | 17.01.2007 20:54 |
| Swamp Jumperin eloon herättäminen??? | Jare | Tekniikka & Jutustelu | 28 | 02.12.2004 11:03 |