Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #5  
Vanha 19.12.2005, 10:06
JiiPee JiiPee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 13.08.03
Sijainti: Janakkala
Viestit: 6.387
Perusasetus

Miten näistä vastauksista saa jotenkin käsityksen, että kyse olisi aurauksesta/harituksesta (toe in, toe out), kun kysymys oli Camberista? Kulma sekin, mutta 90 astetta eri suunnasta kuin puheissa yleensä pyörien auraus/haritus.

Minulla on kiinteitöhuoltoautossa myös positiivinen camber, siis renkaat alareunasta lähempänä toisiaan kuin yläreunasta. Se aiheuttaa hieman renkaiden ulkoreunojen nopeampaa kulumista, koska auto tavallaan seisoo hieman enemmän renkaiden ulkoreunoilla. Semmoinen se on ollut aina uudesta lähtien, eli jokin tieajo-ominaisuuksiin vaikuttava tekijä sen säädössä on ollut takana. Camber on omassani säädettävissä yläkolmion ja rungon välisillä shimmeillä.


Offipalsta.com - sinne ne webwheelerit menneet on
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Patrollin etuakselin oudot pyöränkulmat Sameli Tekniikka & Jutustelu 2 30.10.2006 07:58
Pajeron 3l V6 Tekniikka & Jutustelu 10 20.06.2005 12:04
pyöränkulmat Tekniikka & Jutustelu 7 13.01.2005 19:43
Pyöränkulmat ja säätäminen Tron Vuosimallit 1984-1996 8 23.07.2003 09:21
Pyöränkulmat -85 vetteen... Tron Vuosimallit 1984-1996 2 17.04.2003 16:22


Sivu luotu: 21:46 (GMT +2).