Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 14.12.2005, 12:01
Discovery Discovery ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 07.02.05
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 258
Perusasetus

Kyllä auttamishalua löytyy vielä ainakin pohjoisessa.
Kaverini kertoi juuri etelän miehestä jolla oli auto hyytynyt tien poskeen pohjoisessa (Torniossa) ja oli matkalla Ylläkselle. Kaveri pysähtyi ja totesi ettei auto halua käydä. Kaveri tiesi sivuhomminaan autoja korjaavan tutun asuvan parin kilometrin päässä. Soitti hänelle ja tuttu tuli kattelemaan tilannetta. Totesi koneen leikanneen kiinni. Ehdotti auton hinaamista hänen pajalleen ja jos hän korjailis auton kuntoon. Kaverilla on useampi auto ja ehdotti jos etelänmies tarvitsisi autoa lainaan. No sehän sopi. Etelänmies meni viikoksi Ylläkselle ja auto korjattiin kuntoon viikon aikana. Tuttu haki osat romikselta(halpaa)ja laittoi auton kuntoon. Viikon päästä auto kunnossa ja lasku suunile päivän hinta etelässä. Etelänmies oli hieman hämmästellyt auttamishalua.

Maalla auttamishalua vielä löytyy, kaupungeissa monet ajattelevat että apua saa rahalla ja kyllä ne muut auttavat.

Auttamalla saat hyvän mielen niin itselle kuin autettavallekin.<img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle>

Top top hyvin mennee...
Discovery 300 tdi, Range 3,5
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kadonnut MP:n sivuposki LÖYTYNYT Jp Chit-Chat 2 08.05.2008 21:42
Suomalaisia yksityisten ihmisten off-road -sivuja offroadjouni Linkit 11 23.04.2006 15:07
Ihmisten analysointi trulez Rakas Päiväkirja 9 12.04.2005 12:59
Kadonnut...... huokaus Tapsa_ja_Dumbo Chit-Chat 18 26.03.2005 18:11
Mihin hartaus on kadonnut tietokoneista? Dr.Fhalcion Niilo Paasivirta - Correct Opinions 5 02.09.2004 18:47


Sivu luotu: 21:43 (GMT +2).