Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #20  
Vanha 13.12.2005, 18:24
Ahosensetä:n Avatar
Ahosensetä Ahosensetä ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 01.10.04
Sijainti: Marttila, Finland.
Viestit: 4.066
Perusasetus

Lainaus:
quote:yleisille teille ei oo paljon asiaa
Saa käyttää olosuhteiden niin vaatiessa. Eikä tulisi mieleenkään ajaa, ellei oikeesti ole tarvetta, kyllä ne kovalla pinnalla sen verran täristää.

Lumipolanteella olen ajanut vaikka kuinka paljon, siinä ei ole mitään ongelmia kun ketju painuu lumeen.


T, Antti
antti@offroadpaja.fi
http://www.offroadpaja.fi/
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Mitkä Renkaat? LENNY Chit-Chat 6 07.11.2005 18:57
mitkä renkaat talaveksi? Tekniikka & Jutustelu 9 28.10.2005 09:00
Mitkä renkaat? Tekniikka & Jutustelu 11 21.02.2005 00:38
mitkä ois parhaat renkaat Tekniikka & Jutustelu 32 02.06.2004 21:08
Mitkä renkaat nää on? kumilusmu Tekniikka & Jutustelu 3 02.12.2003 16:53


Sivu luotu: 21:36 (GMT +2).