Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 13.12.2005, 14:42
JakeHammer JakeHammer ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 10.08.04
Sijainti: Nastola, Finland.
Viestit: 969
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Ahaa nyt tähän vedetään mukaan jo sekin jos kommentoija on Newbie....
Onko tämä sitten pelkästään "tosimiesten" topic??????????????????
Mutta mielestäni toi kyllä lähtee jo käsistä jos aletaan YV:llä uhkailemaan..
Älä hermostu!! Mä vaan tarkotin että kun uudet palstalaiset on heti suuttumassa ja alkaa huutelee hävyttömyyksiä, niin ei se hyvälle vaikuta. Kun ei tiedä sen aikasemmista viesteistä mitään. Ei pysty tietää jos onki tsoukkia...
Elo oletan että ei oo, ja silloin jokunen viesti on aika typerää uhoamista!

Ja emmää sua tarkottanu..

HAMMERPOWER RULES!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
yö metsässä 26.1-08(ruotsinpyhtään ruukissa) jussithegreat Tapahtumat 33 28.01.2008 14:18
Land Cruiser KZJ 90 metsässä Tekniikka & Jutustelu 1 02.02.2007 17:55
Jeep Cherokee metsässä? Tekniikka & Jutustelu 12 23.12.2005 09:01
Jeep Cherokee metsässä? Tekniikka & Jutustelu 0 21.12.2005 10:42
Jeepillä metsässä video jappe Tekniikka & Jutustelu 2 09.08.2005 19:17


Sivu luotu: 21:35 (GMT +2).