Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #2  
Vanha 10.12.2005, 17:23
L-200:n Avatar
L-200 L-200 ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 28.07.04
Sijainti: Äänekoski, Finland.
Viestit: 2.158
Perusasetus

Siis meinaatko että joku 4x4 hilu tms lava-auto pitäisi muuttaa huoltoautoksi vai patrol/paje/hj lavalliseksi huoltoautoksi?

4x4 lavurithan ovat valmiiksi pakuja ja kv vero on pakun taksalla (ei 4-oviset 1+4 hlö doppelilavurit) joten muutos huoltoautoksi ei ole järkevää koska taloudellista verohuojentavaa hyötyä moisesta ei ole.
Maasturi lavalliseksi huoltoautoksi... miksi? Menee vain hyvä suojainen tavaratila säiden armoille...

Lienen vähän yksinkertainen mutta itse en näe kummassakaan mitään hyötyä...
Rakentelua helpottaa jos muutat lavapakun pakusta(N1) maastopakuksi(N1G), pitäsis onnistua ihan helpolla koska nykytulkinan mukaan kitkalukko riittää kattamaan vaaditun lukon akselilla.

-- Wannabe OFF-roader --
l-200@offipalsta.com
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
huoltoauto Tekniikka & Jutustelu 1 17.02.2006 20:35
huoltoauto Tekniikka & Jutustelu 3 13.02.2006 23:02
M: LJ-70 -91 huoltoauto O/M/V Ajoneuvot 22 05.02.2006 19:03
Huoltoauto? Tekniikka & Jutustelu 1 17.08.2005 21:02
M: LJ HUOLTOAUTO toytoy O/M/V Muut 0 25.07.2005 13:03


Sivu luotu: 18:45 (GMT +2).