![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Siis meinaatko että joku 4x4 hilu tms lava-auto pitäisi muuttaa huoltoautoksi vai patrol/paje/hj lavalliseksi huoltoautoksi?
4x4 lavurithan ovat valmiiksi pakuja ja kv vero on pakun taksalla (ei 4-oviset 1+4 hlö doppelilavurit) joten muutos huoltoautoksi ei ole järkevää koska taloudellista verohuojentavaa hyötyä moisesta ei ole. Maasturi lavalliseksi huoltoautoksi... miksi? Menee vain hyvä suojainen tavaratila säiden armoille... Lienen vähän yksinkertainen mutta itse en näe kummassakaan mitään hyötyä... Rakentelua helpottaa jos muutat lavapakun pakusta(N1) maastopakuksi(N1G), pitäsis onnistua ihan helpolla koska nykytulkinan mukaan kitkalukko riittää kattamaan vaaditun lukon akselilla. -- Wannabe OFF-roader -- l-200@offipalsta.com |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
huoltoauto | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 17.02.2006 20:35 | |
huoltoauto | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 13.02.2006 23:02 | |
M: LJ-70 -91 huoltoauto | O/M/V Ajoneuvot | 22 | 05.02.2006 19:03 | |
Huoltoauto? | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 17.08.2005 21:02 | |
M: LJ HUOLTOAUTO | toytoy | O/M/V Muut | 0 | 25.07.2005 13:03 |