![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#35
|
|||
|
|||
|
Ja oliko se sitten niin että jos takapenkit oli siellä paikallaan ja silti paku versio niin joutui maksamaan sen täyden dieselveron? Mutta jos ne penkit ottaa sieltä pois niin silloin saa halvemman diesel veron? No mitä ihmettä porukka sitten tekee noita huoltoautoja täyden autoveron maastureista? Vastaus: tyhmyyttään :-)))) UAZ is performing active work to reposition the brand. Instead of the former slogan, UAZ is the Off-Road Winner, a new slogan appeared that helps position the Company more precisely - UAZ - Natural Drive |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Mikä on maasturi ja mikä citymaasturi | JouniN | Chit-Chat | 73 | 26.04.2016 17:14 |
| Mikä maasturi käyttöautoksi? | puuhapate | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 20.08.2006 19:41 |
| tunnistus apua, mikä vinssi mikä kartaani? | Hiprakka | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 03.12.2005 18:30 |
| Discovery käyttöautoksi? | SauliS | Chit-Chat | 8 | 21.09.2005 15:34 |
| Koteloa vaihdettaessa mikä kestää ja mikä hajoaa | mika | Hardware | 0 | 26.12.2001 14:04 |