Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #19  
Vanha 08.12.2005, 09:19
Ossi_p Ossi_p ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 22.09.04
Sijainti: Puurunen
Viestit: 137
Perusasetus

Moi

Onko porukka unohtanut miten kävi trialille kun saatiin suuri ja ihana akk mulkkaamaan vuosittain säääntöjä, varotaan että ei tapeta tätä lajia samallla lailla säännöillä. (Offin lajiryhmä ei saa ottaa hernettä nenään olen vain katkera akk:n diktatuurista moottori urheilussa ja itselleni kun olin hyväksymässä akk:ta mukaan offi hommiin)

siis asiaan säännöt ovat nyt erittäin hyvät voihan TRx luokan autolla tulla kilpailemaan suomeen ei kait kukaan ole sitä
kieltänyt, eikä säännöissä oleva rengas maksimi ole pakollinen voihan kilpailla myös väli koon renkailla 30-32"
Paavon mainitsema ison luokan jako kahteen ei varmaan ole ihan huono idea

ainut tarkennus minkä olen huomannut on huoltomiehen rooli, minun mielestä auton korjaamiseen tarvittavaa henkilökuntaa ja paikkaa ei tulisi rajoittaa (pois lukien hitsaaminen) ainoastaan huolto miesten liikkuminen yksin kilpailualueella yleisten teiden ulkopuolella ja auton etenemisen auttaminen (vinssaus, työntäminen, hinaaminen yms.)tulisi rajoittaa. Auton etenemiseen saisi vaikuttaa ainoastaan kilpailijapari ja kanssa kilpailijat.

-Ossi-

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
sääntömuutoksia 2 Joakim1 Tekniikka & Jutustelu 0 05.12.2005 09:18
Erikokoisrengaspaperi suunnistuskisoihin ????? Rassi Tekniikka & Jutustelu 5 02.10.2005 20:49
SÄÄNTÖMUUTOKSIA ??????? Tekniikka & Jutustelu 16 01.11.2004 10:22


Sivu luotu: 21:11 (GMT +2).