Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #19  
Vanha 07.12.2005, 20:29
kivinen:n Avatar
kivinen kivinen ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 13.01.03
Sijainti: Tuusula, Finland.
Viestit: 3.748
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Mikään ei oo helpompaa kun heittää sellanen provo että saa kunnon virtuaalikahakan aikaa...


Ei piä paikkaansa, täällä saa nykyään arvostella jopa Tojotia, ilman että kukaan alkaa inttämään.

Pitäisköhän koittaa arvostella Datsuneita ja kattoa miten käy? <img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle>

www.alanmiehet.com #1
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Palstan suosituin Ex_inkkari Chit-Chat 20 03.02.2008 11:57
Palstan ammattiautoilijoille?? battis Chit-Chat 26 11.03.2007 20:13
Palstan käyttäytymissäännöt Chit-Chat 2 06.04.2005 08:10
Palstan päivittyminen... Ylä-Savo@ Chit-Chat 6 18.10.2004 13:12


Sivu luotu: 15:51 (GMT +2).