Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 06.12.2005, 17:13
VMK VMK ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 26.02.05
Sijainti: Keski-Savo, .
Viestit: 305
Perusasetus

Vaihda ne kumi-poing-poing akselit pois ja tee keinutelinen kärry jos sitä paljon meinaat vedellä. Tuo käy yhden kuopan läpi kahdesti ja hyppää koroketöyssystäkin neljästi!

Joo, ei noissa poing-poing akseleissa vikaa ole ja paljonhan niitä käytetään mutta kun kerran vedät keinuteli-lehtijousi/kierrejousi kärryä niin muuta et enää itsellesi kelpuuta. Kun se kärry on vielä joskus tyhjänäkin perässä niin kyllähän kumivieteri rymmyyttää!

En tekis puoli kippaavaa: hankalampi, painavampi ja huterampi. Miten meinasit kipata? Rungon ja aisan v-putket pokkuutat levystä c-profiiliksi. Mitä korkeampi, sen tukevampi, leveyden kasvattamisella ei jäykkyys juurikan nouse. Profiilin leveydellä ei kovinkaan suurta vaikutusta. Kunnon ajosillat, kyllä ne raadotkin kyytin saa.

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
V: HJ60 dynaan tms. Reetu O/M/V Ajoneuvot 4 24.02.2008 20:58
Jos on tarvis kärryä tomikoo Linkit 10 11.08.2005 18:32
Sikakittilukko perään Micco Tekniikka & Jutustelu 17 23.07.2005 17:25
LR overdriven perään PTO? Shuttle Tekniikka & Jutustelu 1 26.03.2005 22:26
Lukkoa perään Dojo Tekniikka & Jutustelu 8 09.01.2005 01:09


Sivu luotu: 05:57 (GMT +2).