![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#11
|
|||
|
|||
|
Vaihda ne kumi-poing-poing akselit pois ja tee keinutelinen kärry jos sitä paljon meinaat vedellä. Tuo käy yhden kuopan läpi kahdesti ja hyppää koroketöyssystäkin neljästi!
Joo, ei noissa poing-poing akseleissa vikaa ole ja paljonhan niitä käytetään mutta kun kerran vedät keinuteli-lehtijousi/kierrejousi kärryä niin muuta et enää itsellesi kelpuuta. Kun se kärry on vielä joskus tyhjänäkin perässä niin kyllähän kumivieteri rymmyyttää! En tekis puoli kippaavaa: hankalampi, painavampi ja huterampi. Miten meinasit kipata? Rungon ja aisan v-putket pokkuutat levystä c-profiiliksi. Mitä korkeampi, sen tukevampi, leveyden kasvattamisella ei jäykkyys juurikan nouse. Profiilin leveydellä ei kovinkaan suurta vaikutusta. Kunnon ajosillat, kyllä ne raadotkin kyytin saa. |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| V: HJ60 dynaan tms. | Reetu | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 24.02.2008 20:58 |
| Jos on tarvis kärryä | tomikoo | Linkit | 10 | 11.08.2005 18:32 |
| Sikakittilukko perään | Micco | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 23.07.2005 17:25 |
| LR overdriven perään PTO? | Shuttle | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 26.03.2005 22:26 |
| Lukkoa perään | Dojo | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 09.01.2005 01:09 |