Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Linkit muihin palveluihin > Elävä Arkisto > General talk > This And That
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

This And That Everything that does not fit under any other category

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #2  
Vanha 30.11.2005, 02:44
SamppaKoti SamppaKoti ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 24.08.04
Sijainti: Tampere, Finland.
Viestit: 11
Perusasetus

Joulu olisi hieno juhla, jos joulun ympärille pakotettaisiin useampia pyhiä. Nykysellään ahdistaa joulun tuoma 'pakko' juhlan tuntu, joka pitäisi ympätä yhteen viikonloppuun. Nyt kinkku napaan, lahjat jakoon ja tiistaina töihin taas.

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Joulu tuli JERKKU Tekniikka & Jutustelu 29 09.03.2007 20:26
Joulu subjekti nizzan Chit-Chat 1 24.12.2006 22:39
Joulu yama43 Chit-Chat 1 23.12.2006 15:46
Joulu duunissa ? Epeli Chit-Chat 22 25.12.2005 17:16
Joulu ja juopottelu Elmo This And That 7 23.12.2002 16:54


Sivu luotu: 14:25 (GMT +2).