![]() |
|
|
|||||||
| This And That Everything that does not fit under any other category |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Joulu olisi hieno juhla, jos joulun ympärille pakotettaisiin useampia pyhiä. Nykysellään ahdistaa joulun tuoma 'pakko' juhlan tuntu, joka pitäisi ympätä yhteen viikonloppuun. Nyt kinkku napaan, lahjat jakoon ja tiistaina töihin taas.
|
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Joulu tuli | JERKKU | Tekniikka & Jutustelu | 29 | 09.03.2007 20:26 |
| Joulu subjekti | nizzan | Chit-Chat | 1 | 24.12.2006 22:39 |
| Joulu | yama43 | Chit-Chat | 1 | 23.12.2006 15:46 |
| Joulu duunissa ? | Epeli | Chit-Chat | 22 | 25.12.2005 17:16 |
| Joulu ja juopottelu | Elmo | This And That | 7 | 23.12.2002 16:54 |