Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #2  
Vanha 27.10.2005, 23:24
Peeveli Peeveli ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 14.11.04
Sijainti: Seinäjoki, Finland.
Viestit: 60
Perusasetus

Kävin kattoos yhtä varaosa pajeroo johon oli laitettu sherryn kierrejouset apujousiksi. En muista että oliko etu vai takajouset mutta veikkaan etujousia. Lautaset oli hitsattu runkoon ja akselin puolen kiinnitystä en nyt muista. Myyjä sano että on kuulemma toimivat tapaukset maantiellä. Oli ollu auto ylhäällä ja satunut olemaan ko jouset irti käsissä ja piruuttaan kuulemma koittanu todeten että näähän olis oikeen mittaset.

Kuvia ei oo enkä enempää muista

Turvenuija... siis minä.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Lisäjouset hj:hin padami Tekniikka & Jutustelu 13 16.07.2007 21:54
O:Pajeron U-pultit vepele O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 18.01.2007 21:43
M: Pajeron laatikko, yms. KIM O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 11 30.08.2006 06:45
M: Pajeron takalehtijouset RHR O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 19.07.2006 12:37
Pajeron 3l V6 Tekniikka & Jutustelu 10 20.06.2005 12:04


Sivu luotu: 17:53 (GMT +2).