![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#15
|
||||
|
||||
|
Ihmeellinen juttu että noinkin moni suomalaisista on väärässä auton paremmuuden suhteen, ku katsoo myyntitilastoja. Toyotaa myydään eniten, mutta ei se siitä parasta autoa tee missään tapauksessa.
Ikinä enään en tule Japsipeliä itselleni laittamaan. Kohta varmaan Suomalaiset alkaa syödä riisiä, perunoiden sijaan. ensin tehtiin Jeeppi, loput on kopioita ! |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| paras paukku | tjl | Chit-Chat | 77 | 12.10.2007 22:50 |
| Paras grillimakkara | JakeHammer | Chit-Chat | 95 | 16.07.2007 06:35 |
| Paras metsäauto | Discovery | Tekniikka & Jutustelu | 41 | 20.08.2005 17:29 |
| Paras safarirengas? | Julle | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 03.08.2005 06:07 |
| Microsoft on paras! | Lars | Niilo Paasivirta - Correct Opinions | 0 | 18.12.2001 14:25 |