Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #15  
Vanha 26.10.2005, 09:28
sjeeppi:n Avatar
sjeeppi sjeeppi ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 03.03.05
Sijainti: Böle, Sjundeå, Finland.
Viestit: 2.045
Perusasetus

Ihmeellinen juttu että noinkin moni suomalaisista on väärässä auton paremmuuden suhteen, ku katsoo myyntitilastoja. Toyotaa myydään eniten, mutta ei se siitä parasta autoa tee missään tapauksessa.
Ikinä enään en tule Japsipeliä itselleni laittamaan.
Kohta varmaan Suomalaiset alkaa syödä riisiä, perunoiden sijaan.

ensin tehtiin Jeeppi, loput on kopioita !
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
paras paukku tjl Chit-Chat 77 12.10.2007 22:50
Paras grillimakkara JakeHammer Chit-Chat 95 16.07.2007 06:35
Paras metsäauto Discovery Tekniikka & Jutustelu 41 20.08.2005 17:29
Paras safarirengas? Julle Tekniikka & Jutustelu 20 03.08.2005 06:07
Microsoft on paras! Lars Niilo Paasivirta - Correct Opinions 0 18.12.2001 14:25


Sivu luotu: 08:45 (GMT +2).