Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #18  
Vanha 21.10.2005, 17:46
tapsa4x4:n Avatar
tapsa4x4 tapsa4x4 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.02.03
Sijainti: lahti/hollola, Finland.
Viestit: 9.933
Perusasetus

Lainaus:
quote:
LaaLaa + muut Pähämän venäjän veteraanit....olisko mahdollista että yhdistettäisiin letkat kevytmielisellä loppu syksyn safraitilla?

meikä + muutama lpr:n hemmo on menossa vuoden viimeiselle venäjän safarille marraskuun kolmantena viikonloppuna so (17)18-20.11. jotain tätä aikaa teilläkin lienee ollut suunnitelmissa??

Jos kiinnostaa niin mä voisin tulla käymään teitin kaffee illassa 03.11 niin sovittais yksityiskohdat kohalleen.

t jh

jokos arbit on hommattu rangeen???kun näytti pari viikkoa sitten seisovan laatuauton pihassa?

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
kylä lähtee Linkit 11 03.11.2007 20:49
Nyybit POIS chit chatistä toyovoima Chit-Chat 18 22.10.2005 11:35
venäjälle tankkaamaan mikkot Tekniikka & Jutustelu 7 01.08.2004 17:21
VENÄJÄLLE DA DA!!! LaaLaa Tapahtumat 0 07.05.2003 14:12
Venäjälle? Tumi Tapahtumat 0 22.01.2003 17:59


Sivu luotu: 01:37 (GMT +2).