Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 14.10.2005, 20:05
Heikki L:n Avatar
Heikki L Heikki L ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 22.09.04
Sijainti: pornainen, Finland.
Viestit: 2.692
Perusasetus

Perk.. sekoitin kaljapäissäni stanun ja orginaalin......
Joo sitten vaan onkohan nää nyt avoja katto päälläkin ??????
Kyllä mä tohon kisaan lähen jos se järkätänn.
Jaaha huomenna mänttilään.

#####¤%&%¤¤##
vitulla päähän

HJ61 88 BJ40 80
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Talvieksytys 2007??? Jare Tapahtumat 58 31.12.2006 19:30
Talvieksytys II JERKKU Tapahtumat 0 01.04.2006 16:11
Talvieksytys 2006 Video valmis... SuurSyömäri Linkit 63 14.03.2006 16:39
Offivarusteen TalviEksytys 2006 Kentsu Tapahtumat 139 26.02.2006 18:41
Onko tulossa Talvieksytys II 2006? sippis Tapahtumat 8 09.09.2005 21:31


Sivu luotu: 11:46 (GMT +2).