![]() |
![]() |
|
Matti Nykänen Keskustelua Matti Nykäsestä |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]()
Selkeämpi Samurai:
--------------------------------------------------------------------- SAMURAI [Intro] + [1.] Hai, hai, hai, mä oon sun samurai. Tup-peen tiuk-kaan / miek-ka-ni lait - taa sain. Hai, hai, hai, mä oon sun sa-mu-rai, tup-peen lait - taa / miek-ka-ni sain. 2. Alla kultaisen kuun / käyn saa-lis-ta-maan Sul-la kos-tu-tan suun, e-lon pis-ton näin jaan Se mua kiihoittaa / Se liihoittaa Voin näin rat-sas-taa, kim-man mu-ka-vim-man saan kat-sas-taa [1.] 3. Ka-ta silk-ki-si vie-heen, lauk-kaa taas tai-vai-siin A-vaat kuk-kai-sen kie-heen; suut jää tai-vai-siin ^Yös-sä oot työs-sä^ _se mua kii-hoit-taa_ ^^Kan-na, vie, an-na^^ / _se lii-hoit-taa_ ^^Tui-ma mies, huima^^ / _voin näin rat-sas-taa_ kim-man mu-ka-vim-man saan kat-sas-taa. [1.] 4. Sai, sai / sai, sai, samurai Sai, sai / sai, sai, samurai [1.] --------------------------------------------------------------------- Juu, ja sit kaipailisin Mimmi -biisin sanoja tohon bookiin lisäksi. sami.samisammolaw -miukumauku- pp.inet.fi Note! This message was posted anonymously! |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Matti Nykänen - Samurai | Lars | Matti Nykänen | 5 | 20.10.2005 11:47 |
Matti Nykänen | jeeppi-eki | Chit-Chat | 37 | 07.10.2005 08:35 |
MATTI NYKÄNEN JA MERVI TAPOLA-NYKÄNEN | Matti Nykänen | 7 | 30.09.2003 10:50 |