Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #16  
Vanha 10.10.2005, 16:20
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Ittellä ainakin alku kesästä kun ajelin ei ollut tota öljylauhdutinta ja tuppas pisemmässä ajossa öljy lämpiämään likaa ja öljynpaineet laski.

Toi öljyn paineenlasku viittaa myös surkeaan öljylaatuun tai väärään öljyn viskositeettiin. (yleensä)
Mutta varmaan surkein lenkki on tuo öljypumppu siellä on varmaan reilut välykset jos yhtään merkit pitää paikkaansa. Saakohan siitä nostettua paineita? Pitääpä tutkia.
Niin ja edelleen on syytä pitää mielessä että uazia ei ole tehty kulkemaan tälläisiä kilometri määriä mitä se suomen valtiolla on palvellut joten osat on sen mukaisia...

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Opel projekti alkanut Rungon korjaus vol 2. Ooppeli Maasturiprojektit 14 10.10.2011 20:24
O:UAZI JouX O/M/V Ajoneuvot 0 06.09.2007 19:59
O:uazi etuakseli uakkeri O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 6 27.11.2006 16:07
Uazi peltikatto mainoksessa??? samisami2 Chit-Chat 6 22.04.2006 22:28
Vuosi On Alkanut Mukavasti KariSalmelainen Rakas Päiväkirja 5 10.01.2003 19:31


Sivu luotu: 20:43 (GMT +2).