Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Osto ja myynti > O/M/V Muut
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

O/M/V Muut Kaikki edellisiin alueisiin sopimattomat osto-/myynti-/vaihtoilmoitukset tänne osastolle.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #7  
Vanha 08.10.2005, 17:53
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

mikset laita vakio 110 tai 90 defenderin etuvetareita,kyl ne kestää jollei sul 36" gummei.kysy offroadpajalt,ei muistaakseni kalliita.110 vetoniveletkin saa rangeen pienellä sorvauksella.yhdet parit 90 takavetarit(24rihlaset) olis myynnissä(ei laippoja)sopii myös rangeen taakse.(myös arb perä myynnissä 24 spinline,koko murikka)
metzo@netti.fi

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Patrol etuvetarit landruiseri Tekniikka & Jutustelu 3 23.01.2008 22:54
O/etuvetarit wrangleriin timmy O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 08.07.2006 21:03
O: Samurain etuvetarit LaaLaa O/M/V Muut 1 14.09.2005 15:05
O: D44 etuvetarit Jeeper O/M/V Muut 0 30.04.2005 11:46
Roverin etuvetarit Tekniikka & Jutustelu 7 28.04.2005 23:19


Sivu luotu: 12:11 (GMT +2).