![]() |
|
|
|||||||
| O/M/V Muut Kaikki edellisiin alueisiin sopimattomat osto-/myynti-/vaihtoilmoitukset tänne osastolle. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#7
|
|||
|
|||
|
mikset laita vakio 110 tai 90 defenderin etuvetareita,kyl ne kestää jollei sul 36" gummei.kysy offroadpajalt,ei muistaakseni kalliita.110 vetoniveletkin saa rangeen pienellä sorvauksella.yhdet parit 90 takavetarit(24rihlaset) olis myynnissä(ei laippoja)sopii myös rangeen taakse.(myös arb perä myynnissä 24 spinline,koko murikka)
metzo@netti.fi Note! This message was posted anonymously! |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Patrol etuvetarit | landruiseri | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 23.01.2008 22:54 |
| O/etuvetarit wrangleriin | timmy | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 08.07.2006 21:03 |
| O: Samurain etuvetarit | LaaLaa | O/M/V Muut | 1 | 14.09.2005 15:05 |
| O: D44 etuvetarit | Jeeper | O/M/V Muut | 0 | 30.04.2005 11:46 |
| Roverin etuvetarit | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 28.04.2005 23:19 | |