Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 03.10.2005, 23:59
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Ei ole lukitusta noissa mitsun turbiineissa,eikä öljynkiertoa vaan se on täysin suljettu limppu.Kytkin on tavallaan itse säätyvä,kylmänä se luistaa eniten ja kun öljyt kuumuu niin pito paranee ja estää ylikuumenemisen.Yhden tiivisteen olen saanut poltettua ja se hajosi lähes välittömästi kun laitoin täyssynteettiset öljyt,lieneekö sattumaa vai oliko öljyt liian "hyvät".Kytkimen saa luistamaan niin paljon ettei moottori sammu vaikka jarrulla pitää,nyt kun noita suunnistuskisoja on tullut kierrettyä olen lisännyt vähän öljyä varmuuden vuoksi.
t:hannu

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
MYYTY: TH-350 + turbiini hakoteilla O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 04.10.2007 09:07
M: Mitsun TURBIINI solihull O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 7 18.04.2007 09:30
M:Volvo 2,3 (B230F)kone+manuaaliaski+kardaani+perä kivinen O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 26.12.2006 18:17
O: Turbiini SoSo O/M/V Muut 0 21.01.2005 20:46
o:Lyhyt TH 700+turbiini Juksi O/M/V Muut 0 20.04.2004 07:19


Sivu luotu: 20:20 (GMT +2).