Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #22  
Vanha 03.10.2005, 19:55
SoSo SoSo ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 15.08.04
Sijainti: Tampere, Finland.
Viestit: 1.938
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Onkos Suomessa kuinka monta Uazia Chevyn pikkulohkolla kilvissä?
Tuonkin koneen saa menemään poikkeusluvilla läpi AKE:lta.

Tulossa on yks kasikoneinen kunhan valmistuu... Pitkä rojekti sekin..Voisin pistää parikuvaa jos omistaja sen sallii, pitää kysyä
Mulla harkinnassa kans mutta teen ekaks ton kutoskoneen toimivaks paketiks toi mun automaatti aski on valittu ihan tulevaisuutta ajatellen käy kasinkone suoraan jatkoks... Mutta se on sitten joskus jos into riittää

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O: HJ 61 Toimivalla tekniikalla SuurSyömäri O/M/V Ajoneuvot 0 20.03.2007 20:52
Portaali-HJ, Onko tehty? Vihavainen Tekniikka & Jutustelu 14 01.12.2006 00:41
M: ilmatyyny härveli VW 1600 tekniikalla MYYTY! masi_71 O/M/V Ajoneuvot 0 24.08.2006 13:04
Uaz volvon tekniikalla, ruisku ? masi_71 Tekniikka & Jutustelu 5 24.06.2006 11:55
M: blazer hj tekniikalla.. O/M/V Muut 0 13.08.2003 19:38


Sivu luotu: 20:07 (GMT +2).