Lainaus:
quote:
Jauhetaan tätä nyt sitten kyllästymiseen asti... 
Eli leimalle tuota 33" ei saa muuten kuin AKE.n luvalla, joka puolestaan
vaatii hyviä perusteluita, tyyliin "Teen töitä syvällä metsässä savilammikon takana." Harrastuskäyttö ei riitä.
33" taitaa kuten piparix toteaa, mahtua melkein pyörimään semmoisenaan.
Jos korotuksista aletaan puhua, niin Pajeron perussettihän taitaa olla
että edestä kiristellään vääntösauvoja ja vaihdetaan pohjaanlyötikumeja
matalampiin/sahattuihin ja takapäätä sitten korotetaan vastaavasti.
Helpoin ja halvin tapa tuohon takapäähän taitavat olla ne pidemmät riipukkeet, järkevin on sitten ehkä jotain muuta.
Itse ajattelin kokeilla mitä pidemmät riiput vaikuttavat asiaan... 
Koria voikin sitten helposti nostella nylonpalikoilla tarvittavan määrän.
Mitenkäs muuten nuo leimasedät suhtautuvat tuossa rengastusasiassa
kahden eri vertailurenkaan käyttämiseen yhtaikaa?
Eli kun otteessa nyt on 215R15 ja 205R16, niin otetaan korkeus tuosta 16" jolloin päästään helposti siihen 31"
ja leveys tuosta 15" jolloin leveydeksi saataisiin jopa 12,5"?
Eli tuollaisella puolalaisella logiikalla palleron rengastukseksi saataisiin 31x12,5-15.
- Isoa kovaa kellon ympäri -
|
Kyllä nuo 31X12.5-15 saat otteeseen MUTTA kun STRO kirja ei tunne kyseistä kokoa.Kokeiltu vaan käytännössä.
http://murobbs.muropaketti.com/
http://www.4x4wire.com/mitsubishi/
http://personal.inet.fi/koti/timo.virtanen/
http://www.pocuk.com/forums/