![]() |
![]() |
|
Society What is wrong with our society? What must we do to make it better? Politics, law, war, racism |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() SumuvalopelletVittu että käy korpeemaan noi sumuvalopellet. Oon jo pitkään ihmetellyt, että onko ne sumuvalot päällä ajavat tyypit vitun köyhiä, vitun rikkaita, vitun laiskoja vai vitun tyhmiä? Mua ainakin sapettaa tämmöisinä kosteina syysaamuina ajaa tuolla tiellä, kun vastaan ajelee joku nilkki, joka pitää sumuvaloja päällä. Välillä heijastaa ne valot aika lahjakkaasti silmiin ja sitten ajetaan sokeena sata metriä. Teoriat: A) Sumuvalopelle on vitun köyhä, kun sillä ei ole varaa ostaa lisäpitkiä. B) Sumuvalopelle on vitun rikas, koska sitä ei kiinnosta saako se sakot sumuvalot päällä ajamisesta. C) Sumuvalopelle on vitun laiska, koska se ei jaksa ottaa niitä sumuvaloja pois päältä kun joku tulee vastaan. D) Sumuvalopelle on vitun tyhmä, kun se ei opi saamistaan sakoista / tajua että on laitonta pitää sumuvaloja päällä jos keli ei niitä vaadi käyttämään. Kerran huomautin yhtä äijänkäppänää ja se vaan tuumas "Ei ne sumuvalot ole". Mä tietysti kysyin että mitkäs ne sitten on? Ukko vastas että parkit. AAARGH! Seuraavasta palkasta ostan värikuula-aseen. Saa siinä sitten sumuvalopellet ihmetellä mikä lintu paskantaa oranssia paskaa aamuisin auton tuulilasiin. Mulle ei vittuilla, nääs. --------------------------------------------------------- ![]()