![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#11
|
|||
|
|||
|
yks hommeli viel,kaasua sitä ei voi käyttää talvella tai pitää olla sellanen systeemi että saa vaihettuu bensalle talveks... sama ongelmaha on trukeissa ja busseissa kesät kaasulla ja talvet tavallisel polttoaineel
yks hyvä olis kans varmaan rypsi disel moottoreihin... ja mikä ettei vanha tuttu PIRTU sopis eikä sovi unohtaa vanhaa ¨kunnon¨ HÄKÄPÖNTTÖÄ ! mitä niitä ny vielä hmm eikös turpeestakin tehty jotain polttoainetta mut se tais olla sit äly kallista...T:swat-pappa Note! This message was posted anonymously! |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| hj61 täys kaasu päällä käynistäessä | titanix | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 26.02.2007 22:33 |
| MYYTÄVÄNÄ Kaasu-sähkö Jääkaappi VOI POISTAA | regular | O/M/V Muut | 12 | 18.09.2006 21:56 |
| Range & iskarit, kaasu vai neste? | Masu | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 08.05.2006 10:34 |
| Kaasu hirtti HJ-61:ssä | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 23.10.2005 19:45 | |
| bensa disco vastaan bensa pajero | nansen | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 21.09.2005 17:03 |