![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#12
|
|||
|
|||
|
Mersuksi sitä epäilin, mutta vain jakolaatikon ulkonäön perusteella, muuta en tunnistanut Mersuksi. Jotenkin se laatikko on tutun näköinen ja mieleen tuli 4WD MB Sprinterin (kuorma-auto) jakolooda. Jotakin yhdennäköisyyttä varmaan.
Mutta Käyttäjä on varmaan oikeassa, kapea varanakki ja etupuskurin palkin kasaan painuneen näköinen pää sopisi kulmatälliin: ![]() Kyllä on muutenkin aika vaihtaa messeriin runko, kun on päässyt korroosio nakertamaan pahasti Ruhrin terästä (runkopalkki kuvan keskellä) - olisiko ollut joskus yön yli parkissa Toyotan vieressä? ![]() <img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle> |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Tunnista auto | Nerd-O | Chit-Chat | 44 | 09.01.2008 08:37 |
| Tunnista auto ja alustarakenne | Rak | Tekniikka & Jutustelu | 29 | 30.12.2007 20:30 |
| tunnista auto | Jörmelö | Chit-Chat | 14 | 03.09.2005 21:58 |
| Tunnista moottorista auto | Nerd-O | Chit-Chat | 28 | 31.08.2005 23:46 |
| Tunnista auto | offroadjouni | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 27.02.2005 22:59 |