Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 25.08.2005, 03:29
Grau Grau ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 01.08.04
Sijainti: Finland.
Viestit: 336
Perusasetus

Järjetöntä, että on tuolla lailla eri kokoisia osia; menee varmasti päin helv****ä!
Vaan mulle kyllä PV:ssä aikanaan opetettiin että UAZissa on jokainen mäntä eri kokoinen, jotta kun kone porataan, tarvitsee hankkia vain yksi uusi mäntä. Anteeksi vaan, mutta se on minun mielestäni venäläinen systeemi pahimmillaan.

Vaan jos 1221 tarkoittaa, että kaksi mäntää halkaisijaltaan isompia kuin kaksi muuta, niin ei siitä hyvää tule jos laitaa 1111 männät. HUOM; se voi olla täysin toimiva, mutta ei se silti hyvä ole.

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
BJ-40 B koneen vesipumppu? mikjus Tekniikka & Jutustelu 25 03.10.2007 14:13
M: latureita ja suzukin koneen osia (F10A) geswas O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 19.12.2006 20:36
suzukin koneen vaihdosta kowalski Tekniikka & Jutustelu 5 13.10.2006 10:41
m:läppärunko 2lt koneen Hharri O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 11.08.2006 14:18
Suzukin koneen vaihto 1,0 -> 1,3 (SJ410) Tekniikka & Jutustelu 20 11.04.2006 09:49


Sivu luotu: 22:07 (GMT +2).