Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #18  
Vanha 16.08.2005, 21:20
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.119
Perusasetus

Lainaus:
quote:
nono nyt unohtu <img src=icon_smile_sad.gif border=0 align=middle> eli saako runnerii pakuks rekisteröityy ja mikä on vero ilman pakuks ja pakuna ???? kulutusta myös kyselisin että mitä kuluttaaa ???


3.5.1993 ja vanhemmat saat pakuksi poistamalla takapenkin ja rekisteröimällä huoltoautoksi ymppäämällä siihen tarvittavat "laitteet ja varusteet".

Tuota uudempi menee pakuksi tosta noin, verohyötyähän tulee nykylakipykälien (kiitos vaan valtiovalta) mukaan vasta sitten kun takapenkki on poistettu kiinnityspisteineen.

Vero pakuna/hlöautona n. 82/611 €, 3-litrasella 85/635 € (kok.massa suurempi)

Kulutuslukemia oli tuossa linkissä osto/myyntiosastolle, eli tässä: http://www.petrisimolin.com/ThePalst...TOPIC_ID=17464

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 19:07 (GMT +2).