Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 06.01.2006, 11:20
Range-79 Range-79 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 17.09.05
Sijainti: Finland
Viestit: 174
Perusasetus

Rangen keskimmäinen tasauspyörästö.


Kumpi parempi vanha vaiko uusi keskimmäinen tasauspyörästö systeemi?
Onko kokemuksia?
Vanhemmassa systeemissä pääsis eroon ainakin noista hammaspyöristä.

Etukardaanin puolella hammasratas sorvannut pesäänsä ja yhdestä hammaspyörästä oli enää paineprikan rippeet enää jäljellä. Joten ei ihmekkään että kuului rutinaa koska hammasrattaat ottivat enää päistään kiinni toisiinsa.


Range Rover 3,5 V8
MB 250/6
Volvo 740 2,0 TIC
Fiat Uno 1,0

Edited by - Range-79 on 06/01/2006 11:21:12

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: LR tasauspyörästö Mise O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 27.01.2008 18:44
O: Dana 44 tasauspyörästö Ahosensetä O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 25.05.2007 13:20
M: Portaaliakseli C304 (keskimmäinen)"MYYTY" PIRSSI O/M/V Muut 4 02.07.2005 13:12
M: Lj:n kitkalukollinen tasauspyörästö H_Nietu O/M/V Muut 9 11.05.2005 21:20
O: Lj:n tasauspyörästö toizukenzu O/M/V Muut 0 28.04.2003 20:53


Sivu luotu: 23:06 (GMT +2).