Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #38  
Vanha 08.08.2005, 22:50
Scout:n Avatar
Scout Scout ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 07.10.03
Sijainti: 66.483526,26.004767
Viestit: 645
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Lainaus:
quote:
Lupas esitteessä tolle EL620 alukuorimallille sopivuuden myös 98se:lle, mitä ei tuossa sun mallissa (EL610) luvata. Oletko kokeillu sellaiseen. Tosin ei kyllä kaipaa enempää mitään usb ajureita tolle 98se:lle, kun ei aina toimi noi nykyisetkään.
Noi on vissiin enempi pelihommiin suunniteltu mutta kai toimii näihinkin.

Note! This message was posted anonymously!
Mun oli toi...

Niin toi valaistus kai oli se pointti näissä


RR V8 -76
Ainiin, sulla on 98, en oo kokeillu, tuutko Raajärvelle vkoloppuna?
Voin ottaa mukaan niin saast hiplata ja vaikka ostaaki sen
omakustannus hintaan, miehän saan niitä täältä sen ku käy hakemassa.
Niin ja siinä ei tullu mitään ajureita mukana.


***********************
*** Meindl Tunturisusi 42 ***
Out of the frying pan and into the fire...
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Millainen 4x4 99-02 kannattaisi ostaa? Pete Chit-Chat 3 15.03.2009 05:12
millainen valokytkin... Kelju.K Tekniikka & Jutustelu 2 27.09.2006 22:17
Bj 75 - millainen harrastepelinä? Tekniikka & Jutustelu 3 10.07.2006 16:40
Millainen on hyvä maasturireitti? jappe Tekniikka & Jutustelu 52 21.11.2005 11:21
Millainen C4 on talviautona? Mick Yleiset 0 15.04.2002 10:10


Sivu luotu: 19:07 (GMT +2).