![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Jeepin Grand Cherokeessa(ZJ) etuperä on myös reverse ja Cherokeessa(XJ) ja Wrangerissa on sit taas direct.
En tierä miks Grandis on nurinpäin ja muissa oikeinpäin. Luulis, et sulkeutuvilla hampailla ois kestävämpi, kuin Grandin avautuvilla hampailla. Toisaalta miks Grandis on sitten avautuvilla hampailla, kun suurin osa on V8 koneella? Oisko sit kuitenkin kestävämpi avautuvilla hampailla. jaa-a. Pelkkä perän ja akselin kääntöhän vaikuttaa vain pinjonin korkeuspaikkaan akseliin nähden, eikö? - Finnish Jeep Driver's Club ja Jeep ZJ, kun haluat purjehtia mukavasti mättähältä mättähälle. - www.fjdc.org www.PaHaMa.com www.OffRoadOulu.com |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Patrollin PTO:n kääntäminen? | IsoA | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 04.12.2012 08:20 |
| Tojotan mek vinssin asennus ylösalaisin | Jari | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 11.09.2006 07:20 |
| Patrollin perämurikan kääntäminen 180 astetta | IsoA | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 04.11.2005 14:22 |
| Suzuki SJ410 vanteiden kääntäminen? | Sharedoc | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 06.01.2005 18:49 |
| Ohjelmien kääntäminen tulisi lopettaa!!! | Lars | Software | 0 | 26.07.2002 07:13 |