Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #7  
Vanha 03.08.2005, 10:10
Joukka:n Avatar
Joukka Joukka ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 03.06.04
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 619
Perusasetus

Jeepin Grand Cherokeessa(ZJ) etuperä on myös reverse ja Cherokeessa(XJ) ja Wrangerissa on sit taas direct.
En tierä miks Grandis on nurinpäin ja muissa oikeinpäin.
Luulis, et sulkeutuvilla hampailla ois kestävämpi, kuin Grandin avautuvilla hampailla.
Toisaalta miks Grandis on sitten avautuvilla hampailla, kun suurin osa on V8 koneella?
Oisko sit kuitenkin kestävämpi avautuvilla hampailla. jaa-a.

Pelkkä perän ja akselin kääntöhän vaikuttaa vain pinjonin korkeuspaikkaan akseliin nähden, eikö?

- Finnish Jeep Driver's Club ja Jeep ZJ, kun haluat purjehtia mukavasti mättähältä mättähälle.
- www.fjdc.org www.PaHaMa.com www.OffRoadOulu.com
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Patrollin PTO:n kääntäminen? IsoA Tekniikka & Jutustelu 12 04.12.2012 08:20
Tojotan mek vinssin asennus ylösalaisin Jari Tekniikka & Jutustelu 3 11.09.2006 07:20
Patrollin perämurikan kääntäminen 180 astetta IsoA Tekniikka & Jutustelu 17 04.11.2005 14:22
Suzuki SJ410 vanteiden kääntäminen? Sharedoc Tekniikka & Jutustelu 13 06.01.2005 18:49
Ohjelmien kääntäminen tulisi lopettaa!!! Lars Software 0 26.07.2002 07:13


Sivu luotu: 00:31 (GMT +2).