![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#11
|
|||
|
|||
![]()
Olitko viemäröinyt ahtimen poistoputken siihen moottorin kyljessä olevaan peltiin (jonka takana työntötangot tanssivat)? Ettei vaan pääsisi jotenkin sitä kautta hönkimään tai tippaa muodostamaan? Ajossahan niitä tippoja ei juuri muusta voikaan huomata kuin siitä ettei etukardaani suostu millään ruostumaan.
![]() Mitä öljyä käytät? Moottorin alkuperäinen suositushan oli API CD vai jopa CC eli näitä paskempaa on varmasti hankala löytää ellei nyt jotain 30 vuotta vanhaa heinähattujen farmiöljyä käyttele. Moottorin ahtamisen myötä kiertokankien laakerien rasitukset kasvavat vain 20% vaikka paine(/tiheys)suhde nousisikin kahteen eli kansankielellä noin yhden kilon ahdoilla. Vasta kierroksia nostamalla alkavat laakerit kärsiä, rasitukset kun kasvavat pyörimisnopeuden neliöön. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
hj-60 turbotus | Toni.k | Tekniikka & Jutustelu | 33 | 12.10.2009 08:16 |
HJ-60 turbotus | Nerd-O | Maasturiprojektit | 64 | 17.03.2009 18:14 |
l-200:sen turbotus | maasteri | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 16.11.2006 22:09 |
3B turbotus | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 27.09.2006 10:28 | |
Turbotus | jansku | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 07.12.2003 19:28 |