![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#2
|
|||
|
|||
![]()
oisko tyhjäkäynnin säätöruuvi (jos sellainen bertassa on) tärinästä päässyt pyörähtään pikkuhiljaa enempi auki? tai kaasuvaijeri jumittaa jotenkin ainavaan enemmän, ettei pääse palautumaan normaaliin (silloin vois olla vaijerissa esim ratkeama ja vodaa tai muuta paskaa päässyt hapettamaan tai saamaa aikaan säikeen joka jumittaa). Vai onko kaasupolkimen asetelma "vinossa" mun bertassa käyntinopeus tippui kun veti polkimesta iteensä päin. Eli normaalisti poljin oli liikaa pohjassa. tais olla se vastajousi levähtänyt hiukan, muutoin näytti olevan ok.
"ei ollu mikään amerikan temppu" |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
HJ:n tyhjäkäynti | Kuupo | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 31.12.2007 21:01 |
Rangen EFI - tyhjäkäynti | Niko | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 24.07.2006 21:17 |
Patrollin tyhjäkäynti? | Repro | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 12.04.2006 18:52 |
TYHJÄKÄYNTI | Vuosimallit 1984-1996 | 2 | 18.06.2003 05:33 | |
Tyhjäkäynti | Vuosimallit 1984-1996 | 1 | 06.05.2003 15:04 |