![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Joo kyll se poika jotain huuteli, mut rammstein soi niin lujaa etten kuullu ihan tarkkaan.
On muuten jännä juttu että kaikki tuntuu kiinnitävän huomionsa noihin lasten fillareihin. Kierrätyskeskuksesta 25 eskoo 2kpl, ei paha ![]() AMC 360 + TH400 + QT Future updates SOA - 35" - 6"+3" WAGO-Power off road on the rocks http://koti.mbnet.fi/off-road |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| LEFFAVINKKI: IHMISEN POJAT | Urbancityboy | Chit-Chat | 1 | 24.12.2007 09:35 |
| Kissalan poikia | JF | Chit-Chat | 22 | 19.03.2007 12:27 |
| Limingan pojat | joker | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 28.08.2005 20:57 |
| Isot pojat ajelulla.. | jutkula | Chit-Chat | 4 | 15.08.2005 12:12 |
| POJAT VÄHÄN LEIKKII | TimJus | Linkit | 8 | 28.05.2004 22:15 |