Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #4  
Vanha 21.07.2005, 13:29
JERKKU:n Avatar
JERKKU JERKKU ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 28.01.04
Sijainti: VANTAA
Viestit: 975
Perusasetus

Joo kyll se poika jotain huuteli, mut rammstein soi niin lujaa etten kuullu ihan tarkkaan.

On muuten jännä juttu että kaikki tuntuu kiinnitävän huomionsa noihin lasten fillareihin.
Kierrätyskeskuksesta 25 eskoo 2kpl, ei paha



AMC 360 + TH400 + QT
Future updates SOA - 35" - 6"+3"
WAGO-Power

off road on the rocks
http://koti.mbnet.fi/off-road
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
LEFFAVINKKI: IHMISEN POJAT Urbancityboy Chit-Chat 1 24.12.2007 09:35
Kissalan poikia JF Chit-Chat 22 19.03.2007 12:27
Limingan pojat joker Tekniikka & Jutustelu 4 28.08.2005 20:57
Isot pojat ajelulla.. jutkula Chit-Chat 4 15.08.2005 12:12
POJAT VÄHÄN LEIKKII TimJus Linkit 8 28.05.2004 22:15


Sivu luotu: 15:49 (GMT +2).