![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#10
|
|||
|
|||
|
Toi kahvikuppijuttu kyllä juilii, viime vuonna olin jossain kouvolan alapuolella, olisko ollu nanjalankoski tai myllykoski tms pikkupaikka. Silellä paikalliselle Shellille tankille ja sisään kaffelle. 2 x kaffe teki jotai ihan ihmelukuja ja niitä äimistellessäni myyjä sanoi että siinä on se pyöristys, siksi noin. En mä mitään tajunnu vaan valuin pöytään, sieltä sihtaillessani hinnastotaulua siinä seisoi kahvin kohdalla 1,18 ! Olivat saatanat muuntaneet suoraan silloisen markkahinnan. Surettaa vaan kun missään muualla suomen maassa suuressa en tuollaista ole löytänyt. Täällä paikallinen Shell tais pyöristää suoraan 1,50 ögöön.
|
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| onko ihan ok | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 09.09.2007 18:22 | |
| Tämmösiäkö Range Rover miehet ovat oikeesti? | kokkolanpoika | Chit-Chat | 11 | 13.01.2007 00:45 |
| Haluaa oikeesti mukaan | Killman | Chit-Chat | 4 | 05.03.2005 21:48 |
| Tässä kaikkea kaikille !!! Aikuisten oikeesti !!! | Mutamies | Linkit | 6 | 18.01.2005 01:21 |
| Näin Meitä Kusetetaan | Lars | Elämää suuremmat huijaukset | 0 | 01.04.2002 16:03 |