![]() |
![]() |
|
Cooking & Food Food, beverages, cooking, eating, serving food |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() Iloinen soijatee yllätysRakas ystäväni mikk0 oulusta ilahdutti viileätä syyspäivääni ihanalla yllätyksellä. Hän oli varastanut työpaikkansa uhalla minulle laatikollisen todella ihanaa korealasita red ginseng gold teetä! Olin aivan yllättynyt, kun aamulla postilaatikosta napsahti lappu, jossa ilmoitettiin minulle tästä ihanasta teelähetyksestä.. Lähdin oitis peltolammin siwan yhteydessä sijaitsevaan postintoimipisteeseen ja sain ilahduksekseni ihanan paketin käteeni. Mikko oli vuorannut teelaatikon sanomalehteen ja teipannut sen tukevasti ja selvästi ammattimaisesti. Ajattelin aluksi sen olevan täysin tarkoituksetonta, kunnes huomasin erään seikan, jonka mikk0 selvästi oli jättänyt näkyville. Siinä oli pieni mainos eräästä oululaisesta nahka-alan liikkeestä, jossa mainostettiin suosittuja nahkaisia nuorisosormikkaita vain 5€ hintaan pari!!! Mitäpä muualta kuin oulusta moiseen naurettavan halpaan hintaan noin muodikkaita nuorisonnahkasormikkaita sai.. kyllä nyt harmittaa! Harmitus kaikkosi kuitenkin hetkessä kun saavuin sisälle ja rupesin välittömästi avaamaan tuota minulle edelleen mysteeristä pakettia. Vihdoin sain paketin auki ja mitä ihanaa ja fallosmaista sieltä eteeni ryöpsähtikään. Aito ja ihana puinen iso teelaatikko joka oli todella tyylikäs. Avasin sen välittömästi ja huomasin sen olevan kutakuinkin käyttämätön, vain muuta todellinen teen ystävä oli jo kerennyt nauttimaan noista korean jumalallisista herkuista! Asuntomme valtasi aivan uskomaton soijan tuoksu, jota jopa Venlis ihasteli.. Laitoin heti teeveden kiehumaan ja jopa Venlis ei tahtonut pysyä sukkahousuissaan.. tuntui kuin olisi kulunut kuukausia kunnes vesi vihdoin kiehui! Vapisevin käsin saimme teekupit kaivettua kaapista ja kaadoimme vettä niihin.. avasimme pussin ja sieltä paljastui ihania kellertäviä hippusia, jotka kaadoimme kupposiin. Sekoitimme varovasti ja huomasimme hippusten kadonneen. Nesteen väri saattoi hieman muuttua vihreäksi (Venliksen havainto), mutta en ole varma.. hyvin hailakka väri ainakin oli.. hajua Venlis kuvasi koivumaiseksi.. itse olin havaitsevanani jotain yhtäläisyyttä heinämaiseen kiinalaiseen demonien karkoitus teehen, mutta se saattoi olla vain aistiharha.. maku oli aivan mahtava! Se ei oikeastaan maistunut miltään, mutta samalla aivan ihanalta. Ainakin nämä maut olen jo näin ensimmäisellä kerralla varmuudella maistanut: koivu, maa, heinä, hiekka, kirva, vesi... Olo on mitä mahtavin ja energinen!!! Tästä tulee virallinen tarjoilu tee kunniavieraille! Toivotankin kaikki ps.comin jäsenet teehetkelle peltolammin slummeihin! Tulkaa rohkeasti! tässä vielä linkki kyseisen teen kotisivuille: http://www.korea-insam.co.kr sekä tietysti muutama kuva: ![]() Matka postiin tuntui ikuisuudelta ![]() Salaperäisen paketin kimppuun ![]() Paketti on vihdoin auki ![]() Maistiaiset käynnissä ![]() Tee vei kielen mennessään! Aivan mahtavaa!!! -ozz7pp.. ke?-
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Yllätys autotallissa.nyt | Bruno | Chit-Chat | 5 | 17.10.2007 14:12 |
positiivinen yllätys! | ed | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 15.08.2006 22:02 |
Iloinen perhe potretti | Ex_inkkari | Chit-Chat | 3 | 07.02.2005 17:01 |
Yllätys hälytys | Vuosimallit 1984-1996 | 4 | 18.01.2003 00:28 | |
Yllätys yllätys | SamppaFIN | Jokes | 0 | 24.07.2002 15:14 |