Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Linkit muihin palveluihin > Elävä Arkisto > General talk > This And That
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

This And That Everything that does not fit under any other category

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #13  
Vanha 30.06.2005, 19:47
bono bono ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 13.05.02
Sijainti: South Sandwich Islands.
Viestit: 457
Perusasetus

kaveri oli kokeillu onko suomalaisesta perusäijästä parin mäyriksen jälkeen fakiiriksi...ei ollu, kahden viikon loman kyllä sai täyshoidolla KYS:n palovammaosatolle

-^-^-^--^-^-^-^-^-^-^-^-^-
<bono length="190" weight="105">
<email> -bono-@city.fi </email>
</bono>
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
mites TATA -landrover kuskit kommentoi!! Chit-Chat 2 28.03.2008 19:32
Mites kangasalan oh-roatit ensviikoloppuna Tapahtumat 4 05.08.2005 13:35
Mites tän korjais? sippis Tekniikka & Jutustelu 10 11.01.2005 08:23
mites se menikään ryobi Tekniikka & Jutustelu 7 02.12.2004 21:27
Mites kytkin hj61 Tekniikka & Jutustelu 1 04.08.2004 00:10


Sivu luotu: 14:26 (GMT +2).