Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #24  
Vanha 20.06.2005, 22:45
Julle Julle ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 12.05.05
Sijainti: Kymenlaakso, .
Viestit: 173
Perusasetus

Lainaus:
quote:
No minähän se siellä
Edited by - XJ-90 on 20/06/2005 20:23:41
Piti illalla oikein noita profiileja tiirailla kun vaikutti jotenkin tutun näköiseltä mieheltä.
Samaan lopputulokseen tulin minäkin.<img src=icon_smile_cool.gif border=0 align=middle>
No, Haminasta hyvä edustus tuohon matkaan.


-Julle-
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
01.07.2006 - Raisio Land Rover Off Road Trial Cup Tapahtumat 97 16.07.2006 21:17
Raisio 6.5. kuvat ja jälkipuinti Ahosensetä Tapahtumat 18 19.05.2006 21:12
Lapland Trophy 2005 15.-17.7.2005 Frohike Tapahtumat 241 18.10.2005 18:49
off road trial raisio Tapahtumat 1 31.05.2005 16:43
toivakan kisa...?? las-c Tapahtumat 5 11.02.2005 23:06


Sivu luotu: 17:04 (GMT +2).