Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #7  
Vanha 18.06.2005, 17:45
Hessu_Hopo Hessu_Hopo ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 09.06.05
Sijainti: Heinola
Viestit: 286
Perusasetus

Sitähän minäkin olen katsellut että 410 laatikkoon ei taida löytyä ameriikasta.

Tekeekö tuo Koivisto näitä aivan tilauksesta? Mistähän miehen tavoittaisi?

Hessu


Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O: 4.11 välitykset Siperianlutikka O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 31.12.2007 15:14
O: Suzukiin ARB-lukko ja välitykset jakolaatikkoon JER81 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 6 06.08.2007 16:35
M: 4:88 välitykset D35 JERKKU O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 05.11.2006 20:15
HJ välitykset ? RangeJohtaja Tekniikka & Jutustelu 2 22.09.2006 23:31
M: Välitykset D44 3,54 JERKKU O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 24.05.2006 21:33


Sivu luotu: 15:47 (GMT +2).