![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#23
|
|||
|
|||
|
Tää on nyt vähän OT mut kumminkin.
Heps kukkuu, mis pirus mun pilleri purkki on<img src=icon_smile_clown.gif border=0 align=middle> Juolahti mieleen (eikä sieltä pois),et miten noi voimalinjojen aluset? Oon käynny joskus lukemas ruotsalaisten Ba´zuki klubin sivuilla ni, niillä taitais olla jonki näköstä sopparia voimayhtiön kanssa. Voimalinjan aluset olis joutomaata ja periaatteessa olis hyvä kun sieltä jyräis muutaman kuusen taimen nurin?<img src=icon_smile_tongue.gif border=0 align=middle> Olis paikka paikoin mahtavan näköistä maastoa möyrimiseen. Onko jollain "suhteita" fingridiin ja mitä muita niitä löytyy... Taidan mennä juomaan aamukahvit... <img src=icon_smile_shy.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_blush.gif border=0 align=middle> Fukugyo otoko Edited by - ekam on 18/06/2005 10:37:40 |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Paras offauspaikka | Skorpioni | Chit-Chat | 37 | 20.01.2008 23:50 |
| Ajoalue Lounais-Suomesta Pajan talvioffiin? | Ahosensetä | Tapahtumat | 0 | 21.12.2005 08:54 |
| Ajoalue ??? | Chit-Chat | 2 | 29.07.2005 07:57 | |