![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
![]() LJ-70:n moottorin voimistaminen......alkaa tuntumaan joutavan päiväiseltä kun ei siitä woimakasta tule kuiteskaan. Onkohan muutettu yhtään 2Ht koneelle? Jos saisin todisteltua olevan samaa *J7* sarjaa kaikki nyökät niin riittäköhän tuo etuakselipaino (1300kg) huonostikkaan? Vaikka purkais kaiken joutavan konehuoneesta takaluukkuun? Se että jos jotkut korvakot ei käy tms. sähköjärjestelmä ongelmat ratkeaa kyllä jos vaan byrokratian kiemuroista selviää edes huonosti... Jos (tai KUN) asiat alkaa etenemään niin sieltähän joutais myydä ehjän, jopa osittain kunnostetunkin 2l-t koneen garretin ahtimella, coolerilla ja vaikkapa omalla, loistavalla(!)pakoputkistolla, kaikilla apulaitteilla, niin oliskohan tuo moottori miten kaupallinen artikkeli? Ja samalla kertaa sujuvasti toimiva vaihteloota ja jakoloota (ulosotollinen).
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
O: BJ:n moottorin kumityyny(jä) | pecosbill | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 22.09.2014 18:19 |
Moottorin lämmöt | SKO | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 09.03.2006 16:50 |
2L-T moottorin numero? | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 04.03.2006 10:49 | |
Moottorin numero? | jansku | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 09.11.2005 20:59 |
M: Lj:n moottorin osia | kivinen | O/M/V Muut | 0 | 27.10.2005 10:00 |