Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 26.11.2005, 12:08
VMK VMK ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 26.02.05
Sijainti: Keski-Savo, .
Viestit: 305
Perusasetus

LJ-70:n moottorin voimistaminen...


...alkaa tuntumaan joutavan päiväiseltä kun ei siitä woimakasta tule kuiteskaan. Onkohan muutettu yhtään 2Ht koneelle? Jos saisin todisteltua olevan samaa *J7* sarjaa kaikki nyökät niin riittäköhän tuo etuakselipaino (1300kg) huonostikkaan? Vaikka purkais kaiken joutavan konehuoneesta takaluukkuun? Se että jos jotkut korvakot ei käy tms. sähköjärjestelmä ongelmat ratkeaa kyllä jos vaan byrokratian kiemuroista selviää edes huonosti...

Jos (tai KUN) asiat alkaa etenemään niin sieltähän joutais myydä ehjän, jopa osittain kunnostetunkin 2l-t koneen garretin ahtimella, coolerilla ja vaikkapa omalla, loistavalla(!)pakoputkistolla, kaikilla apulaitteilla, niin oliskohan tuo moottori miten kaupallinen artikkeli? Ja samalla kertaa sujuvasti toimiva vaihteloota ja jakoloota (ulosotollinen).

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O: BJ:n moottorin kumityyny(jä) pecosbill O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 22.09.2014 18:19
Moottorin lämmöt SKO Tekniikka & Jutustelu 3 09.03.2006 16:50
2L-T moottorin numero? Tekniikka & Jutustelu 7 04.03.2006 10:49
Moottorin numero? jansku Tekniikka & Jutustelu 4 09.11.2005 20:59
M: Lj:n moottorin osia kivinen O/M/V Muut 0 27.10.2005 10:00


Sivu luotu: 11:44 (GMT +2).