Tuli rälläköityä uushankinta-akselista olka-akseli irti (mikäv.. se on oikeasti suomeksi - "ball stud" kumminkin, se haarukka, johon ylä- ja alapallo tulee kiinni :-)). Vanha on joskus ajettu huonolle hapelle ja vaihtoonhan se menee. Ilkeä katsastusmies repi ja riuhtoi sen rikki, yläpallo pulpahti läpi, kun arabit oli modannut alapallon sopimaan kaventuneeseen väliin... ja minäpoika ajelin pari vuotta onnellisen tietämättömänä moisesta. Kaiken se rasva ja pöly piilottaa!
Asiaan. Tuo valurautajööti pitäisi nyt hitsata liinni vanhaan akseliputkeen. Mitä puikkoa arvon raati on käyttänyt moisessa, OK48 vai oikein valuraudalle tarkoitettuja speziaaleja. Verstaan nurkasta löytynee jotain Certaniumin patarautatikkuja, onko tarpeen?
Muuta huomioon otettavaa? Esilämmitys, jäähdytys yms. pikku vinkkejä? Vai vedänkö keksinnön Migillä kiinni, "niin että pysyy"?
Vinkkejä, ohjeita ja opastustanne kaivataan!
/Kari
"Better pissed off than pissed on!"