Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #21  
Vanha 08.06.2005, 20:29
SoSo SoSo ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 15.08.04
Sijainti: Tampere, Finland.
Viestit: 1.938
Perusasetus

Tässä pari kuvaa viikonlopun nikkaroinnista

Elikkäs konehuoneesta parikuvaa.
Pakosarjoja hahmoteltiin tohon suuntaan niin ei heti pakene vesi pyttyyn jos ja kun sammuu syvällä!!
Vissiä sais tuotua vieläkin sisään kun kone tuli noinkin taakse




Pari kuvaa etuviistoista vinssi on "Sopivan" syvällä varaa olis viedä syvemmällekkin vois
vaikka keulaa lyhentää 150mm









Edited by - SoSo on 08/06/2005 21:33:57
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Project Loordi II Frohike Tekniikka & Jutustelu 39 07.08.2007 07:59
Project: Bajeero cruiseri Tekniikka & Jutustelu 57 16.04.2006 13:09
patrol project O/M/V Muut 1 18.10.2004 09:59
Project Entropia Lars Computer Games 4 06.10.2004 01:25


Sivu luotu: 16:13 (GMT +2).