Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #8  
Vanha 01.06.2005, 10:47
Revolver Revolver ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 18.10.04
Sijainti: Porvoo, Finland
Viestit: 1.516
Perusasetus

eikös sinne voisi laittaa vaikka maastotunkkia? helppo saada pois sieltä kun on upottanut nivaa tarpeeksi <img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle> niin ja niistä kattovaloista. ei minulla ainakaan ole inssi valittanut vaikka ne on ollut katolla katsastuksen aikana. luulen että ei oikein välitä kun on muuntenkin metsäpeli

UAZ-315126
"Ulyanovsky Avtomobilny Zavod"
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Roverin 3.5 koneelle käyttöä Traveler Chit-Chat 6 16.02.2007 17:38
Maastureille toisenlaista käyttöä offroadjouni Chit-Chat 4 05.06.2006 20:22
Nopea nettiyhteys muttei hyödyllistä käyttöä?? tttreg Chit-Chat 0 17.05.2006 18:33
Auto pc:lle käyttöä Nerd-O Tekniikka & Jutustelu 29 04.04.2006 14:01
Vinssillä muutakin käyttöä nettijussi Tekniikka & Jutustelu 2 23.11.2003 12:08


Sivu luotu: 14:52 (GMT +2).