Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #30  
Vanha 31.05.2005, 12:14
LaaLaa:n Avatar
LaaLaa LaaLaa ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 6.277
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Kyse ei ole raidetangon päästä vaan simpukassa kiinni oleva vipu (pitman arm tai jotakin sellaista). Mutteri on 34mm ja akselissa kartio + hammastus.

Note! This message was posted anonymously!
Juu tuota minäkin tarkoitin mutta sormet kirjoittaa mitä sattuu<img src=icon_smile_tongue.gif border=0 align=middle>
Kunnollinen ulosvetäjä on sellainen kuppi joka tulee sen pitman armin ympärille ja ruuvi kiristyy akselin päätä vasten. pulttipyssyllä kun sitä käskyttää niin irtoaa tiukempikin varsi.
Jos käytössä on tavallinen sakara malli niin tarvii siinä kartiospoorituksen päällä oleva osa saada punahehkuun.

"I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day "<img src=/smiley/beer.gif border=0 align=middle>
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ensi kesän offiprojekti :) Ex_inkkari Linkit 5 23.03.2006 22:15
Ensi vuoren kilipailut? Tarzan Tapahtumat 23 09.11.2005 22:24
K:Ensi vuoden säännöt? 4wdass Tekniikka & Jutustelu 18 21.08.2004 18:57
onks nää ensi kesän juttuja Epeli Tekniikka & Jutustelu 1 21.06.2004 07:18
merkki rakkautta!!! Tekniikka & Jutustelu 0 27.02.2004 15:27


Sivu luotu: 06:29 (GMT +2).