Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 23.05.2005, 21:41
-MAKE-:n Avatar
-MAKE- -MAKE- ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 11.02.05
Sijainti: Kangasala, Finland.
Viestit: 3.793
Perusasetus

Kyllähän tässä nyt pientä epätasapainoa on mutta satakertaa mieluummin näin päin.
Meikäläisten kannalta tilanne on nyt kohtuu hyvä kun pussi tapelee rättipäitten kanssa ja puuttinilla
menee kaikki aika jenkkien kyttäämiseen.
Kyllähän meidän MuumiMamma olis ihmeissään jos tilanne olis toisin päin. Rys.. venäläiset kun ei oo koskaan
innostunut sotimaan kovin kaukana omista maistaan.

Et silleen, enempää en politiikkaa ala jauhaan.

OT: Olikohan joku palstalta viikonloppuna Lylyssä sisseilemässä? Ainakin joku hj pv:n väreissä vähän isommilla
rinkuloilla oli parkkiksella.
Ajoin uakkerilla maaliajoa ja "kylkimiina" osui kymmeniä kertoja uatsiin ja yhtä monta kertaa ravasin sissejä takaa metsään. Kivvaa oli.

--Instrument, sano ryssä kun rautakangen näki.--
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
apuva kaivataan! nizzan Tekniikka & Jutustelu 0 01.07.2007 18:22
vinkkejä kaivataan!!! Tekniikka & Jutustelu 1 26.05.2007 21:58
Aga tig neuvoja kaivataan. Pecos Tekniikka & Jutustelu 6 27.03.2007 18:28
Hj ja LJ-linkkejä kaivataan Linkit 2 22.05.2006 09:53
O/CJ-7 MASKIA KAIVATAAN O/M/V Muut 3 27.01.2005 16:19


Sivu luotu: 03:27 (GMT +2).