Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #13  
Vanha 18.05.2005, 14:24
Mutamies:n Avatar
Mutamies Mutamies ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 15.07.04
Sijainti: Suur-Salo, Finland.
Viestit: 1.053
Perusasetus

Joo oli miten oli. Kaksi kyseistä kompressoria ja 2.1L säiliö riittää kyllä käyttämään ARBpeja. Yksikin riitäis.

Ja jos ei riitä nostetaan vaunukompura lavalle niin riittää kavereillekkin ja tulee samalla rekisteröidyksi työkoneeksi.

ISO mutalammikko!!!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: AtlasCopcon kompuran lohko Teukka O/M/V Muut 16 28.08.2007 21:19
O:Ilmastoinnin kompuran osia V.A.PAHTAJA O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 07.07.2007 21:25
kompuran moottorin kytkentä? Jari Tekniikka & Jutustelu 0 07.06.2006 17:55
Lukon kompuran sijoitus joker Tekniikka & Jutustelu 12 06.07.2005 20:54
Kompuran raudat HeikkiH O/M/V Muut 6 18.04.2004 18:32


Sivu luotu: 05:05 (GMT +2).