![]() |
|
|
|||||||
| Rakas Päiväkirja Foorumin käyttäjien yhteinen päiväkirja. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#3
|
|||
|
|||
|
mulle ei koskaa satu mitää hirvee noloa... tai ainakaa en muista mitää... ööh no säikytin kerran vahin isin kun mun piti säikyttää vah...
-Kaukaa viisas ja läheltä helvetin hyvännäkönen- |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|