Opiksi muille: ostipa nyypi saksalais halpakaupasta ominaisuuksiin nähden "halvan" dvd soittimen merkkiä TARGA drh 5000.
Asian peli,5kk kunnes kuva hävis. No takuutahan on joten kauppaan. Antovat numeron johon soittaa-targa tuotetuki josta opastettiin:laite hyvin pakattuna kaikkine tarvikkeineen annettuun osoitteeseen josta toimittavat saksaan huoltoon joka arvion mukaan kestää noin 15 työpäivää+viikonloput+matkat.Lähetys kulut vois sitte nyysiä takas kun ottaa kopion kuitista ja sähköpostilla tai faxilla lähetää tilitietoineen(IBAN ja SWIFT)koodit mukaan lukien+yhteystiedot saksaan tehtaalle.
Mutta mikä ihmetyttää on: Voit käyttää alkuperäispakkausta mutta sitä ei valitettavasti saa takaisin huollon jälkeen.TARGA huolto lähettää laitteen neutraalissa pakkauksessa takaisin??????????
Pakettiin tulisi mukaan liitää virhekuvaus englanin tai saksan kielellä?????????
Jos virheilmoituksen teko on mahdotonta tulisi mukaan liittää ainakin omat yhteystiedot?????????????????????????????
Jaa mitäkö nyypi oppi?=läht just masina kainalossa liiteriä kohti FISKARSSIA terottamaa, vissii hokas just mite sse korjataa................?
Note! This message was posted anonymously!