Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #26  
Vanha 27.04.2005, 23:32
puikkis:n Avatar
puikkis puikkis ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 21.10.04
Sijainti: Helsinki, .
Viestit: 157
Perusasetus

Etuakseli voi olla vaik 30 astetta vinossa ja silti auto kulkee suoraan. Ratista käännetään pyörät suunnilleen suoraan, siis eteenpäin ja sit raidetangoista käänneellään kulmat kohilleen. Kaikki pyörät on silloin suorassa eteen päin ja auto kulkee suoraan. Pituusmitta on silloin erilainen auton eri puolilla.

Esim rellulla on on 60-70 lukujen vaihteesta malli 17, missä on vääntösauvajousitus takana. Sauvat on poikittain auton alla ja pitkittäiset tukivarret on yhtäpitkät. Akselivälissä on heittoa seitsemän senttiä per puoli, mutta auto kulkee suoraan.

LJ:ssä voidaan nostaa kori pois, ja pudottaa se takas vinoon. Silloin runko kulkee suoraan, etuakseli on vinossa ja kori on vaikka vinossa toiseen suuntaan, mutta edelleen mennään suoraan. Eli suoraan ajamiseen vaikuttaa renkaiden suunta.

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O: HJ 60 alusta srj TOJOHJ60 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 15.10.2007 13:55
M: hj:n vakio alusta! mitsu L200 vakio alusta + ALPO O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 9 07.02.2007 10:38
Vanun alusta/ kärry projekti? offipete Chit-Chat 3 01.09.2006 08:21
Rokkaa! Lars Bullshit 0 07.08.2002 17:06


Sivu luotu: 21:02 (GMT +2).