Tän koukun rungon kanssa oli ihan HIRVEÄ puljaaminen, mutta nyt on vihdoin melkein valmis. Tuohon naaraskappaleeseen täytyy käydä 25mm reikä porauttamassa kaverilla. Tulee varmaan raktorin työkonetappi tuohon... Tän ikäisessä autossa ei ole mitään sen kummempia vaatimuksia koukun osalta, eli saa itse tehdä, mutta ei tarkoita, että ihan miten vaan voi tehä, eli nyt olis muuten alkuperäisen kaltainen kiinnitys, mutta selvästi vahvempi. Tuolle naaras "pistokkeelle" tulee lisätukea tietenkin kun hitsaa kiinni. Kummatkin osat on 8mm rautaa, eli selvästi järeämpiä, kun tehdas koukut. Etu- ja takaosan yhdys lätyskät on sentin paksuista, samoin kuin "pistokkeen" naarasosan yläsivu. Kun tämmösen itse tekee, niin täytyy ehdottomasti vähän ylimitoittaa. Oli tuo vanhakin kyllä itse tehdyn oloinen... Olen huomannut että tämä koukunrungon teko on aika "kontroversiaali" aihe netissä, mutta kun on kerran kuitenkin ihan laillista tämän ikäisen autoon, niin teen sitten ite. Nimittäin vaikka ostaisikin koukun kaupasta, niin joutuisi jokatapauksessa hitsaamaan itsekin jotain, niin sama se on tehdä kokonaan itse, tietenkin itse kuulaa lukuunottamatta.