Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ks75
Olen ketjun aloittaja. Minulla on nyt ollut 9 vuotta 4wd farkku. 200 hv diesel ja vetopaino 2000kg. Se ei todellakaan sovellu 2500 kg:n venetrailerin kiskomiseen järvestä ylös. Jo 500 kg:n trailerin kanssa kytkin käryää. Kyllähän tolla on kaupungissa ja maantiellä tullut kiskottua 2000 kg:n kärryä ja se nyt vielä tulee, kunhan katsoo ettei tarvii lähteä paikaltaan ylämäkeen.
Ja ei se mene edes Hämäläisessä talvessa riittävän hyvin lumessa. Maavaraa on n. 190 mm. Minulla kun on useampi ajava koira, niin autollakin joutuu välillä ajamaan aika paljon jos koira ajaa jäniksen sijaan kettua. Jos koiraa ei saa napattua joltain tieltä kiinni, niin sitä saa etsiskellä yömyöhään naapuripitäjistä tutkapannan sijainneilla. Ja näillä lumilla tuota farkkua ei saa edes auratulta tieltä sivuun parkkiin ilman lapiota.
Huomaan, että ihan kaikki kommentoijat eivät ole malttaneet lukea edes aloitusviestiä... Ja kaikki ei ymmärrä mitä on 2500 kg:n venetrailerin kiskominen järvestä. Eikä näytä ihan jokaisella olevan tajunnassa mitä on jäniksen metsästys tutkapantakaudella. 😉
|
Mul on Hilux 1998 lopulta melko hyvät hidas 1 ja pakki. Siinä ei hyvä maantieteho, eikä 2500 kilon vetopaino. 4 vetoisella Vitolla hinasin jonkin painoista traileria, siinä oli automaatissa vissiin 7 vaihdetta ja saman tuntuinen automaatti 320 CDI ML Mersussa. Siinäkin jonkinmoista vetokykyä.
Toyota HDJ 100 vois olla kova peli.